Sunday, June 26, 2011

Frankfurt the financial center of Germany and the EU

 One of the things we learned on the tour is that Frankfurt is the financial center for Germany and even for the EU as the European central bank is located in this city.

These two towers (even though you can not see that they are separate towers from the angle the picture was taken) are called (credit and debit)  this is where the EU central bank is located.


On the right the Frankfurt opera house with it's many carvings and statues.

1 comment:

Anneke Bruins Slot - Brink said...

Hallo Bill en Joanne,

Tot mijn grote verrassing heb ik jullie op het internet gevonden in een verslag uit 2008 waarin jullie Hannie Brummelman en Wim van Lenthe werden genoemd. Ik was al een hele tijd op zoek naar jou Hannie.
Ik ben Anneke Brink en ben geboren op Smalbroek. Grieta de Groote, jij en ik trokken veel met ons drieën op. Ik was 10 toen jij met je ouders,en je broer Wim en je zussen Minie en Herma naar Canada vertrok. We hebben nog een par brieven geschreven maar dat is al snel verwaterd. Jullie woonden op Smalbroek naast mijn tante Mag en oom Henk Keizer en Anneke, Henk en Marijke.
Ik ben heel benieuwd hoe jouw leven is verlopen maar misschien kun je je me niet meer herinneren.

Ik hoop iets van je te horen.
Hartelijke groeten,
Anneke Bruins Slot - Brink